Well hello!

Hej! Asså fyfan.. Känner mig så jävligt förbannad just nu :/ Som ni kanske redan vet så flyttade jag från malmö till svedala för ungefär 2 månader sedan.. + Jag bytte även skola.
I denna skola fäste jag mig för en person som gjorde mig glad faktiskt (Har kanske int haft det bäst i 2012 när det gäller skolan)
Hon bråkar mkt med sin bästis! Hon lixom ber mig att göra si & så mot hennes bästis , saker som är ricktigt omogna och dumma , saker som jag själv varit med om..
Jag har sagt att sånna saker kan hon ta och göra själv! Men idag blev dom vänner igen.. Hon gjorde så att jag kännde mig ensam & svag , hon behandlade mig som en cigg en som hon kunde trampa på när hon tyckte att det räckte!
När skolan sen hade slutat och jag var i centrum fick jag ett sms på kik så här är det!
 
Hon : Hej
 
Jag : kan int prata just nu
 
Hon : skit i det då!
 
Jag : Asså har jag gjort något fel?
 
Hon : HAHA
 
Gud villken idiot hon är! Hur fan kunde jag vara med en sån bitch?!
Jag lovar & svär att jag alldrig mer ska vistas med denna person..
 
puss
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det är sjukt irriterande med sådana människor, vet hur det är. Usch...

Svar: Mm.. fattar int hur jag kunde lita på henne!
shettisproes.blogg.se

2013-01-18 @ 20:34:20
URL: http://coreilansfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0