Dagen!♥

Har varit helt underbar , har verkligen haft jätte kul! Första ridpasset gick väll helt ok! Men det blåste så mkt så jag hörde nästan ingenting av vad Emma sa till mig ;) Emma var typ "ridlärare" för mig och jag hoppade en liten bom hahahahha jaja det var kul iaf. Andra ridturen red vi ut eller jag och olivia red ut men eftersom att Emmas häst Whisky är halt så gick emma! Emma bestämde att vi skulle galoppera på en liten gräsplätt villket vi gjorde och det var helt underbart mysigt!♥ Asså tack så sjukt mkt för idag tjejer! Har så sjukt mkt att göra denna veckan massor av prov osv. Skulle igentligen ringa linnea men jag har faktiskt int alls tid.. :( Men jag ska ringa henne imr ist!♥ Måste sluta nu puss // Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0