Hej kära bloggläsare!

Det har hänt en hämsk sak med våra ponnysar som gör att vi int har tillgång till dom längre, därför känner vi att vi inte vill ha kvar bloggen då den heter "shettisproes" och att vi antagligen kommer gå över till storhäst! Vi kommer länka våran nya blogg när vi är redo och har startat den så håll ut! kram // Malin

Hej alla r ute..

Okej så här e det jag och Malin ska inte ha kvar denna bloggen vi ska skaffa en ny och då ska vi inte blogga om våra shettisar, som ni alla vet så händer saker som man inte vill ... Hände oss oxå en dag så allt e förstört jag vet inte om jag vill berätta det för Er men iaf kommer vi blogga snart när vi har kommit upp på fötter ;( ni alla som vet , och har stöttat oss stort TACK vi kommer ju säkerligen ge ut vår andra blogg här men annars våra
Instagramkonto
Mitt: Linnnejjja
Malins: Malinanderlund Det var väll i stort sett allt hoppas alla ser dettamen bara för jag bloggar det här så har vi ändå en paus // Linnea ;(

Hej alla där ute så att ni vet har vi fått en hemsk information om man. Ska kalla det så , jag säger en sak vi har en paus från och med idag bloggen kommer vara tom på några dagar :(! Hoppas ni förstår eller jo ni gör nog det när vi berättar vad som e det BIG PROBLEM :'( jag skriver inte mer jag har ringt Malin två gånger idag ska ringa henne efter detta oxå men håll ut ! <3

dålig..

... UPD VI VET! Men jag ska bättra mig! // Malin

Haul ~ Falsterbo horseshow

Igga att jag ser ut som en kossa!

Halloj

Jag e hemma fortfarande hos Emmas mormor och dem har hundtrimmning här 43 hundar då så jävla många hundar , :') ~ett hav med hundar~ jag kan inte fe ut ngn bild jag har ju bra jätte super tur att jag kan blogga ju ;) men lite senare ikväll så ska vi gå ut och ficka med idah jag och Emma trots skador :( men det ska ju bli lita halv mysigt annars chillar jag nu ska snart ut och hjälpa att städa lite sen får vi se vad som händer där efter.. Jaja det var väll det ( bloggar ikväll oxå ) hajjdå <3 ! // Linnea

Bra dag mm..

Hallllooou jag e hemma hos Emmas mormor så lite svårt att kunna blogga :( men idag har inte varit bästa dagen för jag och Emma hade precis handlat på OJ när vi cyklade hemåt så tappade vi kontrollen på cykeln ( ja vi ramade + ingen hjälm) vi trillade såklart jag skrapade upp knäet och armbågen men Emma skrapade upp alla tår och lår plus ben , hemskt var det jag kunde inte bry mig om att mitt knä blödde jag bara gick med cykeln med Emma och allt , när vi väl var hemma så plåstrade Emmas mormor om oss sen har vi slappat resten av dagen och gjort egna sånna wraps :3 men ja det var ju min fabulösa dag dårå aja hoppas ni iaf har det bra så ska jag läka och när jag kommer hem härifrån så ska jag citrona mitt hår och sola då bli BRUN och vara hos Julia i stallet och sova över med Sabrina och såklart så klämmer jag in coca och Malin ;) nä nu ska jag ragga på kik ;) :* harre bra dådå

Mål till sommaren!

1. Bli bruuuun!
  2. Bli Blooondaareee!
  3. Varit med Becky!
  4. Varit med Linnea!
  5. Varit på falsterbo horseshow!
  6. Badat varje gång jag varit på stranden!
  7. Träffa dumb ways to die brudarna från fenix!
Typ de jag vill uppnå ;) Ha det bäst, puss //Malin

Godmorgon!

Ligger i sängen och är typ död.. Så trött är jag!
Imorgon åker vi hem och då ska jag kanske  vara med Becky!
Det är inte säket än.
Jaja, datorn dör snart så det är läge att åka hem!!
Min mobil dog igår -.-' Hehe..
Idag blir det nog bara stranden som vanligt ;)
Sen på kvällen sticker vi till vandrarhemmet och köper glass, men idag ska jag ha smothie! ^^
Jag har gjort vid mig osv så stranden bara väntar på mig men jag orkar inte gå dit! O.o
JaoJao ni får ha det så bra så länge, puss // Malin

Yeeah

Phahahahha chill på haväng! // Malin

Är hemma gör livet , själva ?

Tjjjjjjjjjooo allihopa det där inlägget igår var menat för. Iförrigår mm jag vet
Brajobbat.se iknow :3 iaf idag var vi på pudesjön vettigas hör det stavas men får ju la vara så ;() imon åker jag & Emma till hennes mormor hoppas det blir bra upd ( vet inte hur wifi:et är ) men fortsätt på dagen ja vi stack och handlade och lite sånt sen grillade vi , och till det bästa göra ve till kaninen, asså tror det e de sämsta med att ha kanin. Iaf pappa och lene e på väg och hämtar Johannes i Malmö när dem kommer hem ska vi jogga vår runda. Så över najs det e med att träna får ju och att fåmuskler eller hur ?@.@ men nu ska jag inte vara mer nördig på tel utan kanske ta och byta om till tränings kläder , och så men ni får ha det bäst och så kmr det kanske bild beror på vad min tel e på för humör idag ;) ^^

Let´s go to the beach!

Varit på stranden hela dan och nu äta glass! // Malin

Hheeeeej

Ja Malin hon bloggar som in i helvete aa och jag...mhm kanske borde öva eller repitera , Malin e ju borta så lite på mitt ansvar att ta hand om bloggen ifall hon inte bloggar :3 så nu kom väll min läxa där ja :)! 10% kvar på mobil , har Lixom varit på FALSTERBOHORSESHOW :D har lita bilder när folket hoppar ✌mår lite skit just nu take it , and leave it Lixom , ja en ful kommentar har vi oxå fått och ja massa saker är jätte stolt över Malin som hon här börjat blogga , jag och Malin har tänkt på en sak ? Att vi kanal skaffar ett instagramkonto till bloggen :) vad tycker ni kommentera gärna åsikter men vad ni än tycker ska vi nog så mm ;) ni får oxå ha det bra så får jag leva vidare som ni :( <3 / Linnea

Goder morgon!

Hej!
Morgonen skiter sig för mig.. Tveskärt i tältet, usch kommer aldrig mera sova där!
Planerna för dagen blir nog bara stranden sen vet jag inte.
Jag har iaf sovit gott! :)
Nästa sak jag ska göra är att göra mat till sköldpaddan, annars kommer han äta en klump får skit som han gjorde igår -.-'
PHAHAHAHAHA!
Men idag måste jag smörja in mig med solkräm, jag gjorde ju inte det igår och då brände jag ju mig..
Usch vad äckligt med tvestjärtar!
Ska sova i husbilen inatt, vill verkligen inte sova i tältet nu!
Men nu orkar jag inte skriva mer, puss // Malin

Heeej mina fåååår!

Hahaha, rubriken är lite sådär random men vad ska man annars skriva när det ända man hör här ute är får? ;) Jaja, jag kom iaf på farfars 4G nätverks pinkod så nu kan jag blogga när jag vill! ^^ Och jag kommer blogga på macbooken O.o men idag har vi bara varit på stranden! Första doppet i havet för mig i år! Tog även ett kvälls dopp, MYSIGT! Solade också ganska mkt så jag brände mig på ryggen.. Men imr så vet jag inte riktigt vad jag ska göra, antagligen bara ta det lungt och bada osv. Det vanliga ni vet ;)

Innan idag när vi gick upp från stranden och skule börja grilla så va där ett litet jätte gulligt lamm som kom fram till mig, seriöst det gulligaste jag sätt på länge!
Annars mår jag sjukt bra! Ska sova i tältet i natt igen,  MYSIGT!
Jaoo Jaoo nu ska jag nog bara läsa lite bloggar och titta på yt kanske någon film på swe filmer också, puss // Malin